Transportskade

Har din pakke været ude for en transportskade? Sådan skal du forholde dig.

Modtager du en pakke med synlige udvendige skader skal du gøre følgende:


Først og fremmest opfordrer vi dig til at afvise pakken ved modtagelsen/afhentning i pakkeshoppen. Pakken sendes da tilbage til os, og vi opretter en sag med transportøren og sender straks en ny ordre til dig, således du ikke bliver ulejliget med en defekt vare.

Modtager du en pakke, som er intakt, men hvor der er skader på varen, skal du gøre følgende:


Du skal anmelde dette skriftligt til os indenfor 24 timer fra du modtager din pakke. Anmeldelsen sendes via denne mail, hvor du skal vedhæfte billeder af pakken. Vigtigt: Vi kan ikke behandle din sag før følgende billeder er vedhæftet:

  • Foto af alle 4 udvendige sider af pakken.
  • Foto af pakkelabel
  • Foto af pakken indvendig inkl emballage.
  • Foto af skade(r) på varen.


Når du har sendt os mailen med informationerne, sender vi en bekræftigelsesmail til dig indenfor 24 timer, på at vi har modtaget din transportskade anmeldelse.

Du vil blive kontaktet hurtigst muligt angående det videre forløb. Det er vigtigt, at du ikke tager nogen varer i brug fra pakken før, at du har hørt fra os.

På forhånd tak for hjælpen. Ved at sende disse informationer til os, er der nemlig en god chance for, at vi får erstatning af GLS for de ødelagte varer.